دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

رمز و رازهای اینترنت اکسپلورر

9- با تعیین سطح امنیتی مناسب برای خود می توانید مشخص کنید که چه نوع کوکی هایی را دوست دارید دریافت کنید. برای این منظور، از طریق منوی Tools، گزینه Internet Options صفحه Privacy و دکمه Settings اقدام نمائید

پیش فرض این سطح امنیتی Medium است، که کوکی های طرف سومی را مسدود می کند که یا از هیچ قانونی برای حفظ اطلاعات خصوصی تبعیت نمی کنند یا از اطلاعات معرفی کننده شما بدون کسب اجازه از خود شما بهره برداری می نمایند. سطح Medium کوکی های شخص اول را که از اطلاعات معرفی کننده شما بدون کسب اجازه از خود شما استفاده می کنند می پذیرد، اما در پایان جلسه آنها را حذف میکند.

10- سطوح امنیتی در خصوص حفظ حریم خصوصی در شش دسته ارائه می شوند که از پذیرش تمام کوکی ها تا رد تمام کوکی ها متغیرند. به علاوه، چهار استراتژی از پیش تعیین شده ارائه می شوند که می توانید برای پذیرش یا رد انواع کوکی ها مورد انتخاب قرار دهید.

11- اگر هیچ یک از این سطوح رضایت شما را جلب نمی کند، روی Advanced و پس از آن Override Automatic Cookie Handling کلیک کنید. سپس می توانید کوکی های شخص اول و سوم را قبول یا مسدود کنید و یا از IE بخواهید هر دفعه از خود شما سوال کند.

12- کادر محاوره Advanced علاوه بر کوکی های شخص اول و سوم، از کوکی های «جلسه ای» هم سوال می کند؛ یعنی کوکی های موقتی که فقط تا زمانی نگهداری می شوند که حداقل یکی از پنجره های IE باز باشد. این کوکی ها خطری ندارند، زیرا بعد از قطع ارتباط و بستن برنامه IE به کلی حذف شده و در نتیجه سایت نمی تواند بعدها به آنها مراجعه کند.

internet explorer , اینترنت اکسپلورر

13- اگر نظرتان درباره سایتی خاص تغییر کرد و خواستید به آن اجازه ساخت کوکی در کامپیوتر خود را بدهید، می توانید به صفحه Per Site Privacy برگشته و آن را از لیست حذف کنید.

14- اگر می خواهید برای سایت های Favorite خود استثناء قائل شوید، از طریق منوی Tools کادر محاوره Internet Options را باز کرده و به صفحه Privacy بروید. سپس روی دکمه Web Sites و پس از آن Edit کلیک کنید. در این حالت، URL هایی را وارد کنید که می خواهید کوکی ها از آنها «همیشه» قبول یا رد شوند.

15- اگر سایتی هیچ حرفی از خط مشی خود در حریم خصوصی بازدیدکنندگان نزده یا خط مشی آن باتنظیمات و اولویت بندی شما مطابقت نداشته باشد، آیکون کوچکی به شکل یک چشم باعلامت ایست در خط وضعیت (پائین پنجره) ظاهر می شود که با کلیک مضاعف روی آن، گزارشی تحت عنوان Privacy Report به نمایش در می آید که ضمن نشان دادن تمام محتویات آن صفحه، لیستی از کوکیهای ارسالی از طرف آن سایت و پذیرش یا عدم پذیرش آنها از طرف شما نمایش داده می شود. اگر چنین آیکونی را ندیدید، از منوی View گزینه Privacy Report را انتخاب کنید.

16- تنظیمات مربوط به حریم خصوصی شما فقط در وب سایت هایی عمل می کنند که در منطقه امن اینترنت تعریف شده باشند. اگر سایتی را در منطقه سایت های معتمد (Trusted) قرار دهید، IE تمام کوکی های آن سایت را پذیرفته و اجازه خواندن کوکی ها را از کامپیوتر شما به سایت می دهد و اگر سایتی را در منطقه سایت های «ممنوعه» (Restricted) بگذارید، IE تمام کوکی های ارسالی آن سایت را بر می گرداند.

17- تعداد سایت هایی که تاکنون نسبت به ارائه خط مشی خود در زمینه حفظ حریم خصوصی بازدیدکنندگان اقدام کرده اند بسیار کمتر از آن چیزی است که باید باشد (اولین آمار 53 مورد را گزارش داد). این خط مشی باید نشان دهد که سایت با اطلاعات کاربر چه خواهد کرد،کاربر چگونه می تواند از تعهدات سایت مطمئن شود، آیا کسی سایت را ضمانت می کند، در صورت تشکیک با چه کسی باید تماس بگیرید و او در این باره چه اقدامی خواهد کرد. سایتی که بخواهد خط مشی خود را ارائه دهد باید آن را به دو زبان تهیه کند: یکی به زبان انسان برای مطالعه بازدیدکننده و دیگری به زبان XML برای مطالعه Internet Explorer میباشد.

برگرفته از سایت : ترفندستان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد