دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

فیس‌بوک کوچ اجباری کاربران به صفحه پروفایل جدید را آغاز کرد!

به گزارش فارنت و به نقل از Mashable در ماه دسامبر شبکه اجتماعی فیس‌بوک امکان تغییر صفحه شخصی (پروفایل) کاربران خود به ظاهر جدید را عرضه نمود. در ابتدای کار و در ماه اول کاربران باید میان ضاهر جدید و قدیمی صفحه پروفایل خود یکی را انتخاب می‌کردند اما از امروز فیس‌بوک بروزرسانی صفحه پروفایل تمام کاربران به ظاهر جدید را آغاز کرد.

در ظاهر جدید صفحات پروفایل کاربران امکاناتی همچون رابط کاربری جدید برای دسترسی به تمام عکس‌های کاربر و درج جزئیات جدیدی همچون کار و شغل و تحصیلات کاربر گنجانده شده است و همچنین به کاربران اجازه داده شده است که دوستان خود در فیس‌بوک را در دسته‌های متفاوت طبقه‌بندی کنند. اضافه شدن لیست علاقه‌مندی‌هاو جزئیات جدیدی مانند بخش “درباره من” از جمله امکانات جدید پروفایل تازه کاربران خواهد بود.

ادامه مطلب ...

جرج بوش به آی‌پد اعتیاد پیدا کرده است

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی “سی.ان.ان”،  لورا بوش همسر جرج بوش رییس‌جمهور پیشین آمریکا اعلام کرد که همسرش به دستگاه آی‌پد خود اعتیاد پیدا کرده است.

لورا بوش در یک مصاحبه تلویزیونی (اینجا بینید) اعلام کرده است که برای او اینکه بتواند همسرش را از گجت اپل محبوبش دور نگهدارد، کار بسیار سختی شده است.

وی در این مصاحبه تصریح کرده است که او (جرج بوش) هر روز صبح قبل از اینکه روزنامه‌اش برسد، روزنامه وال‌استریت‌ژورنال را در آن (آی‌پد) می‌خواند.

ادامه مطلب ...

اعتیاد مادر به بازی «مزرعه حیوانات» به کشتن نوزاد سه‌ماهه‌اش منج

به گزارش فارنت و به نقل از گیزمودو یک مادر ۲۲ ساله آمریکایی نوزاد ۳ ماهه خود را به خاطر مزاحمت در هنگام بازی مزرعه حیوانات در فیس‌بوک به قتل رساند.

الکساندار وی‌توبیاز از منطقه جکسونزویل فلوریدای آمریکا هنگامی که در شبکه اجتماعی فیس‌بوک در حال بازی مزرعه حیوانات (Farmville) بوده، نوزاد پسر سه ماهه او به شدت در حال گریه کردن بوده است و او که علاقه‌ای به دست کشیدن از بازی محبوب خود نداشته به شدت از گریه کردن نوزاد خود عصبانی می‌شود.

ادامه مطلب ...

غرق‌شدن کودک یک‌ساله در وان حمام هنگام بازی مادر در فیس‌بوک!

به گزارش فارنت و به نقل از گیزمودو «شینون جانسون» مادر ۳۴ ساله آمریکایی پس از آنکه در تماس با نیروهای پلیس اعتراف کرد که دلیل غرق شدن چند ماه پیش کودک یک‌ساله او در وان حمام، تنها گذاشتن کودکش در حمام به علت سرگرم شدن در فیس بوک بوده است، بازداشت شد.

Shannon Johnson

ادامه مطلب ...

قالب فارسی Schemer Mag برای وردپرس

قالب Schemer Mag که توسط سایت WordPress Theme Designer طراحی شده امروز برای کاربران گویا آی تی قرار داده شد.

ویژیگی ها و مزایای قالب

  • بهینه شده برای موتور های جستجوگر
  • پشتیبانی Gravatar
  • پشتیبانی از ۲ ابزارک
  • تنظیم اتوماتیک نمایش عکس در صفحه اصلی
  • نمایش پستهای ویژه بصورت اسلاید شو
ادامه مطلب ...

هاست و دامنه چیست؟

گر شما یک کاربر ابتدایی هستید بهتر است بدانید هاست چیست و چه فرقی با دامنه دارد. در این مقاله نکاتی درباره هاست و دامنه ذکر خواهم کرد.

دامنه چیست؟ به آدرس های سایت دامنه می گویند. مانند www.google.com که دامنه آن google.com است. شاید اجزای هر URL را بدانید ولی دامنه یکی از مهم ترین قسمت های سایت و URL است. برای مثال دامنه زیر را ببینید:

ادامه مطلب ...

شیوه ویروس یابی کامپیوتر آلوده توسط لایو سی دی اوبونتو


آلودگی به ویروس برای همه کاربران کامپیوتر خبر بدی است. اما آلودگی به ویروسی که موجب شود کامپیوتر شما در هنگام ری استارت دچار توقف گردد و به طور نرمال بالا نیاید مسئله بدتری است. در این نوشته به شما نشان خواهیم داد حتی اگر نتوانید ویندوز خود را بالا بیاورید، چگونه می توان با استفاده از یک برنامه ویروس یاب و سی دی لایو اوبونتو (Ubuntu Live CD) به حذف ویروس ها از کامپیوتر پرداخت.

امروزه، تعداد نسبتا زیادی آنتی ویروس برای اوبونتو در دسترس است، اما تجربه ما نشان داد که avast به دلیل سرعت تشخیص عالی و قابلیت استفاده راحت، می تواند بهترین انتخاب باشد.
متاسفانه ، avast هنوز نسخه مناسب سیستم های ۶۴ - بیتی ارائه نکرده است و وادار کردن این قبیل کامپیوتر ها به نصب نسخه ۳۲ بیتی سبب می شود این برنامه به درستی اجرا نشود. اگر مایل به استفاده از avast برای اسکن ویروس ها بودید، اطمینان حاصل کنید که سی دی لایو اوبونتو نسخه ۲۳ بیتی را در اختیار دارید و از آن استفاده کنید.
هنگامی که اوبونتو 9.10 از روی سی دی بالا آمد، با کلیک بر روی آیکون فایرفاکس در پنل بالای صفحه آن را باز کنید.

ادامه مطلب ...

هفت نکته برای بهینه سازی امنیتی جوملا!

جوملا (Joomla) سیستم مدیریت محتوا بسیار بزرگی است که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل، هکرها اغلب سعی می کنند راهی برای نفوذ به وب سایت های ایجاد شده توسط جوملا  پیدا کرده و به آن سایت ها حمله کنند. در این مقاله با ۷ نکته برای بهینه سازی سیستم امنیتی جوملا، برای جلوگیری از هک شدن وب سایت جوملای خود آشنا می شوید.

به عنوان جعبه کمک های اولیه، همیشه به یاد داشته باشید به طور منظم یک نسخه ی پشتیبان (Backup) از وب سایت و پایگاه داده خود تهیه کنید. اگر در این حالت سایت شما هک شود، با استفاده از پشتیبان، همیشه می توانید به نسخه های قدیمی تر وب سایت خود برگردید. اطمینان حاصل کنید افزونه ای که باعث آسیب پذیری سایت شما گشته را پیدا کرده و آن را حذف کنید.

تغییر پیشوند پیش فرض پایگاه داده (jos_)
بیشتر حملات تزریق اس کیو ال  (SQL injections) که به منظور هک نمودن وب سایت های جوملا نوشته می شوند، سعی در بازیابی داده ها از جدول jos_users. دارند. ادامه مطلب ...

گوگل و ارائه وصله امنیتی برای یکی از آخرین آسیب پذیری های آندروی

گوگل چندی پیش رسما اعلام کرد با به روز رسانی پلت فرم آندروید خود قصد حل یکی از دو آسیب پذیری مهم که اخیرا سر و صدای زیادی در بحث های امنیت نرم افزاری به پا کرده را دارد. این رخنه امنیتی می تواند به فرد مهاجم اجازه دهد به نصب برنامه های مخرب بر روی گوشی هوشمند فرد قربانی بدون اجازه و اطلاع کاربر بپردازد.

محققان در همایش «کلاه سیاه» ابوظبی و در کنفرانس سالانه امنیت اینتل داخلی که در اورگان برگزار شد، به طور جداگانه پرده از دو آسیب پذیری مهم در سیستم عامل آندروید برداشتند که در را به روی حملات گسترده مهاجمان برای نصب و اجرای برنامه های مخرب بر روی گوشی های هوشمند آندروید باز می گذارد. در این بین مهاجم به راحتی قادر به دور زدن تاییدیه کاربر برای نصب برنامه روی گوشی مجهز به آندروید قربانی است.

جان اوبرهید، مدیر امور فناوری اطلاعات شرکت امنیتی Scio ، همراه با ژاک لانیر، مشاور ارشد در گروه Intrepidus، در کنفرانس اینتل نشان دادند چگونه این آسیب پذیری امنیتی در پلت فرم آندروید به هکرها (که خودشان این نقش را در کنفرانس بر عهده داشتند) امکان می دهد با استفاده از یک افزونه ساختگی برای یکی از بازی های امن تلفن همراه، به شکل پنهان و مخفیانه سه برنامه مخرب بر روی گوشی نصب کنند و در این بین روح کاربر هم از این اتفاق با خبر نشود! ادامه مطلب ...

گوگل ۱۰۰۰ سایت پربازدید دنیا را معرفی کرد

بزرگترین موتور جستجوگر دنیاو بزرگترین شرکت مجازی دنیا امروز تومار بزرگ ۱۰۰۰ سایت پربازدید دنیا را معرفی کرد.

ادامه مطلب ...