دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

استفاده از نقشه گوگل به عنوان مدرک جنایت!

به گزارش فارنت و به نقل از گیزمودو در یکی از شبهای جولای سال ۲۰۰۸ نانسی کوپر از خانه خود در منطقه کری در کارولینای شمالی خارج شد و هرگز بازنگشت تا اینکه در اکتبر همان سال جنازه وی کشف شده و براد کوپر همسر وی به اتهام قتل او بازداشت شد.

نه اشتباه نکرده‌اید این یک خبر جنایی است و شما در حال خواندن فارنت هستید اما ارتباط آن با اخبار همیشگی ما در نحوه پیدا کردن قاتل است. پلیس اعلام کرده است که بر این باور است  براد کوپر چند روز پیش از ارتکاب به قتل با استفاده از سرویس نقشه گوگل (گوگل‌مپز) محل مناسبی را برای پنهان کردن و دفن مخفیانه جنازه همسرش تدارک دیده است.

xlarge_google-maps-murder

بنا بر اعلام اف.بی.آی این اداره با بررسی رایانه شخصی براد کوپر در سپتامبر سال ۲۰۰۸ و بررسی تاریخچه جستجوی برنامه گوگل مپز در قسمت autofill پی برده است که وی به جستجوی کدپستی ۲۱۵۷۸ پرداخته است که در واقع محل زندگی خود بوده پرداخته و سپس با جسنجوی فایل‌های ذخیره شده در حافظه موقت برنامه پی برده‌اند که وی سپس دقیقا به منطقه‌ای که جنازه همسرش بعدها در آنجا پیدا شد رفته و حتی در آن منطقه زوم هم کرده است.

Brad-Cooper-and-family

اما این پایان کار نبود چرا که وکلای مدافع براد کوپر تاکید دارند که شخص دیگری در فاصله اعلام گم شدن تا پیدا شدن جنازه همسرش به رایانه او دسترسی پیدا کرده و این مدارک را بر جای گذاشته است و نکته جالب اینکه با اصرار وکلا تقریبا مقداری از اهمیت این مدرک کاسته شده است.

صرفنظر از سرنوشت این پرونده، در خاتمه تنها می‌توان دو نتیجه اخلاقی گرفت که اول اینکه کلا کشتن همنوع کار خوبی نیست دوم اینکه به هر دلیلی به جا گذاشتن مدرک در تاریخچه جستجو در رایانه خیلی احمقانه به نظر می‌رسد پس پاک نکردن هیستوری برنامه هم کار خوبی نیست!

پایان مطلب/


منبع:فارنت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد