دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

اعتراض هکرها به سانسورهای اینترنتی دولت ترکیه

گروهی از هکرهای موسوم به Anonymous تعدادی از وبسایت های دولتی ترکیه را در اعتراض به سیستم فیلترینگی که اخیرا توسط دولت ترکیه معرفی شده است ، غیر فعال کردند . قسمت زیر متن پیامی است که گروه Anonymous در وبسایت خود قرار داده اند که البته وبسایت آنها در حال حاضر آفلاین میباشد .

” دولت ترکیه هزاران وبسایت و وبلاگ را در حالی مسدود کرده است که بر سو استفاده قانونی علیه روزنامه نگاران اینترنتی اصرار دارد . دولت ترکیه اکنون قصد دارد تا در تاریخ ۲۲ آگوست سال جاری ، سیستم جدید فیلترینگی را به کار ببرد که با استفاده از آن بتواند تمامی فعالیت های کاربران این کشور را ذخیره کند . گرچه هنوز چرایی و چگونگی قرار دادن این سیستم مبهم است . چیزی که روشن است اینست که دولت ترکیه قصد دارد در مرحله بعد دست به سانسور اینترنتی بزند . ”

گروه Anonymous وبسایت مخابراتی ارتباطاتی ریاست جمهوری ( TIB ) را نیز از کار انداخته است که در زمان نوشته شدن این مطلب هم اکنون غیر فعال است .

ترکیه دارای سابقه ای طولانی در زمینه سانسور اینترنتی میباشد و شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی ( ISP ) این کشور نیز وبسایت Youtube و تعدادی از وبسایت های دیگر را در طی دو سال اخیر مسدود کرده اند .

در حرکتی مشابه در فوریه ۲۰۱۱ نیز این گروه وبسایت وزارت اطلاعات و حزب ملی دموکرات رئیس جمهور وقت مصر ( حسنی مبارک ) را غیر فعال کردند . این حرکت نیز در اعتراض به سانسور اینترنتی در مصر انجام شده بود .

 

منبع : Mashable

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد