دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

پرکاربرد ترین کدهای قفل صفحه نمایش موبایل که باید از آنها پرهیز

پرکاربرد ترین کدهای قفل صفحه نمایش موبایل که باید از آنها پرهیز کنیم


دانیل امیتای یکی از توسعه دهندگان آی فون است که برنامه Big Brother Camera Security را نوشته. وی در آخرین به روزرسانی برنامه خود، کدهایی را درون آن گنجانده که بدون ثبت مشخصات، کدهای قفل گوشی کاربران این اپلیکیشن را ذخیره و برای وی ارسال کند.

 

page1_blog_entry6-most_common_passcodes.jpg

نتیجه بسیار جالب این کار و بررسی کدهای ثبت شده، یک لیست ده تایی از پرکاربرد ترین اعداد برای قفل صفحه نمایش آی فون است. فراوانی این لیست را که شامل کدهای ۱۲۳۴ - ۰۰۰۰ - ۲۵۸۰ - ۱۱۱۱ - ۵۵۵۵ - ۵۶۸۳ - ۰۸۵۲ و ۲۲۲۲ است، می توانید در نمودار بالا ببینید.

 

همچنین کدهای قفل فرمول بندی شده که معمولا بر اساس کلمات ساخته می شوند، گزینه مناسبی به نظر نمی رسند. مثلا کد ورود ۵۶۸۳ که بر اساس حروف کلمه love انتخاب شده، در رتبه ششم این لیست ایستاده است. متاسفانه حدود ۱۵ درصد تمام کدهای ورود بر اساس همین ۱۰ کد ساخته و استفاده می شوند. حال آنکه برای تولید یک کد چهار رقمی، بیش از ۱۰هزار انتخاب پیش رو داریم. 

 

با این اوصاف یک دزد یا آدم شوخ طبع تنها با آزمون همین ده کد ورود، به احتمال قریب به یقین، بدون دردسر وارد تلفن همراه شما می شود. وی برای این کار هم از یک شانس ۱۵ درصدی بهره می برد که به معنی باز شدن یکی از هر هفت تلفن همراه است.  البته اگر سال تولد شما یا اقوام نزدیکتان را هم بداند که کارش از این هم راحت تر خواهد شد.

 

منبع



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد