دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

اریک اشمیت: اگر می خواهید امن بمانید، مک بخرید!

Eric Schmidt مدیر اجرایی گوگل می گوید، کاربرانی که می خواهند از نظر امنیت خیال شان راحت باشد، باید از کامپیوترهای مک استفاده کنند. او در پاسخ به سوالی که درخواست یک توصیه امنیتی کرده بود گفت:‌ «شما می توانید به جای پی سی از مک استفاده کنید.»

 

وی که در کنفرانس سالانه D9 در کالیفرنیا سخنرانی می کرد، اشاره کرد که کاربرانی که خواهان امنیت بیشتر هستند، بهتر است از مرورگر گوگل کروم استفاده کنند و قابلیت tow-factor identification جیمیل شان را روشن کنند.

 

جالب اینجا است که مدیرعامل گوگل به جای پیشنهاد لپ تاپ و سیستم عامل آینده گوگل (کروم بوک) سیستم عامل و کامپیوترهای شرکت اپل را برای امنیت بیشتر پیشنهاد کرده است. او همچنین در صحبت های اش گفته است که اپل یکی از چهار گانگستر اصلی پلتفرم های تکنولوژی است.

او معتقد است که گوگل بر دنیای اطلاعات حکمرانی می کند. فیس بوک حکمران قلمرو هویت و شبکه های اجتماعی است. آمازون گل سرسبد خرید اینترنتی است و اپل هم سازنده «محصولات زیبا» است. 

 

آقای اشمیت، اپل را یک شریک بسیار بسیار خوب در زمینه جستجو معرفی کرده و گفته که به تازگی همکاری جدیدی را برای تهیه نقشه های ویژه ابزارهای اپل شروع کرده اند.

 

مک به عنوان یک پلتفرم عاری از تهدیدات امنیتی شهرت یافته است. اما اخیرا توسط سازنده MacDefender مورد تاخت و تاز شدیدی واقع شده است. البته اپل به سرعت به روز رسانی خود ویژه این بدافزار را منتشر کرده است.

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد