دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

چگونه برای همیشه از شر اپلیکیشن های فیس بوک راحت شویم؟

فیس بوک امروزه علاره بر یک شبکه ارتباطی بین دوستان برای به اشتراک گذاشتن علاقمندی های شان، تبدیل به یک پرتال بسیار بزرگ بازی و برنامه های کاربردی و سرگرم کننده شده است. متاسفانه دوستانی هم که با این اپلیکیشن ها سرگرم هستند، از سر علاقه یا برای دست یابی به امکانات برنامه، آن را به شما پیشنهاد می کنند و شما را دعوت به استفاده از آن می کنند.

اما برخی افراد مانند من علاقه ای به استفاده از اپلیکیشن های فیس بوک نداشته و از دعوت نامه های بیشمار دوستان شان خسته شده اند. راه حل چیست؟ آیا بهتر نیست که برای همیشه جلوی تمام اپلیکیشن های فیس بوک را سد کنیم تا دیگر نتوانند دعوت نامه ای برای ما ارسال کنند؟

نگران نباشید، شما می توانید به طور دائمی خودتان را از شر پلتفرم اپلیکیشن های فیس بوک خلاص کنید و دیگر هیچ گاه دعوت نامه ای دریافت نکنید. با این کار پروفایل شما برای تمامی اپلیکیشن ها غیر قابل دسترس خواهد شد.  برای این کار، مراحل زیر را دنبال کنید.

۱- وارد اکانت فیس بوک تان شوید.

 

۲- از منوی Account گزینه Privacy Settings را انتخاب کنید.

facebook_app_pic_01.png

 

 

۳- در صفحه ای که باز می شود، در بخش Application and Websites بر روی لینک Edit your settings کلیک کنید.

facebook_app_pic_02.jpg

 

 

۴- حال در پنجره باز شده بر روی عبارت Turn off all platform apps کلیک کنید.

facebook_apps_pic_03.jpg

 

 

۵- پنجره ای برای تایید خاموش کردن پلتفرم اپلیکیشن های فیس بوک باز می شود. اگر هم اکنون در حال استفاده از تعدادی اپلیکیشن باشید، یا اینکه تعدادی دعوت نامه بدون پاسخ داشته باشید، در این صفحه لیست آنها را می بینید. با کلیک در مربع کنار عبارت Select all در پایین پنجره همه آنها را انتخاب کرده و دکمه Turn Off Platform را بزنید. با این کار آن برنامه ها از اکانت شما حذف شده و پلتفرم برنامه های فیس بوک خاموش می شود. 

facebook_apps_pic_04.jpg

 

اگر هم در حال استفاده از برنامه ای نباشید، تنها با یک پنجره خالی مواجه هستید که فقط کافی است دکمه Turn Off Platform را برای خاموش کردن پلتفرم اپلیکیشن ها کلیک کنید. 

facebook_apps_pic_05.jpg

 

به همین راحتی از شر همه برنامه ها و دعوت نامه های مزاحم خلاص می شوید. اگر هم روزی روزگاری نیاز به استفاده دوباره از اپلیکیشن های فیس بوک داشتید. کافی است در پنجره ای که بعد از مرحله ۳ باز می شود، بر روی عبارت Turn On Platform apps کلیک کنید.


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد