دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دستگیری سوءاستفاده ‌کننده از ایمیل‌های شخصی

رئیس پلیس فتای استان تهران خبر داد:
دستگیری سوءاستفاده ‌کننده از ایمیل‌های شخصی
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان تهران از دستگیری متهمی که با نصب نرم‌افزاری بر روی رایانه شخصی زنی به ایمیل‌های شخصی وی دسترسی داشت، خبر داد و گفت: «اعتماد این زن موجب شد تا یکی از دوستانش از وی سوء‌استفاده کند.»
به گزارش گرداب، سرهنگ "محمدمهدی کاکوان"، رئیس پلیس فتای استان تهران در گفت‌وگویی با تشریح پرونده اخاذی سایبری گفت: «سوم خردادماه سال جاری با مراجعه زنی جوان پرونده‌ای تحت عنوان اخاذی پیش‌روی ماموران فضای تولید و تبادل اطلاعات گشوده شد.»

وی افزود: «این زن جوان با حضور در مقر فرماندهی مدعی شد که برخی از اطلاعات شخصی و عکس‌های خانوادگی وی که بر روی لب‌تابش نگهداری می‌شد، به طریقی نامشخص برای دوستانش ارسال شده است.»

کاکوان افزود: «این زن آرایشگر در توضیح شکایت خود مدعی شد که چندی پیش در سفری که به ترکیه داشته است چند قطعه عکس شخصی‌اش را از طریق لب‌تاپ برای یکی از دوستانش که در کانادا بود ارسال کرده است؛ اما پس از حضور در کرج متوجه می‌شود که با وجود آنکه عکس‌های شخصی‌اش را تنها برای یکی از دوستانش ارسال کرده، تمامی دوستان و کسانی که آدرس پست الکترونیکی آنان در صندوق ایمیل این زن ذخیره شده بود، ارسال شده است.» ادامه مطلب ...

اطلاعات وزارت دفاع آمریکا هک شد

یک گروه هکر اینترنتی روز دوشنبه شمار زیادی آدرس پست الکترونیک نظامیان آمریکایی را به همراه رمز عبور آنها که مربوط به یک شرکت پیمانکار وزارت دفاع آمریکا بود را منتشر کردند.
به گزارش گرداب به نقل از واحد مرکزی خبر، این اطلاعات از شبکه یک شرکت مشاورتی وزارت دفاع آمریکا هک شده است.

 این گروه هکر موسوم به انونیموس، فایلی حاوی بیش از 90 هزار آدرس پست الکترونیک و اطلاعات دیگر را که ادعا کرده از یک سرور محافظت نشده شرکت مشاوره ای "بوز آلن همیلتون" سرقت کرده، در اینترنت منتشر کرد.

شرکت امنیت رایانه ای سوفوس در پایگاه اینترنتی خود نوشت: انونیموس ادعا می کند علاوه بر دستیابی به نشانی های پست الکترونیک، چهار گیگابایت کد منبع (کد امنیتی) را پاک کرده و اطلاعاتی به دست آورده است که می تواند به حملات اینترنتی آنها به سامانه های دولت آمریکا و پیمانکاران دیگر آن کمک کند. ادامه مطلب ...

"گوگل پلاس" چیست؟

این شبکه نمونه ای از نقض حقوق اجتماعی، سرقت تصاویر و اطلاعات فردی اعضای شبکه از رایانه شخصی و تلفن همراه آنان است که در راستای ماموریت های مشترک سازمان سیا و وزارت خارجه آمریکا انجام شده است.

گرداب- این روزها حوزه جنگ و دفاع از انقلاب اسلامی و کشور به عرصه‌های مجازی کشیده شده و از همین رو بارها مشاهده شده است که سردمداران دول استعمار خبر از وجود بسته یا چمدان‌های اینترنت در فضای سایبر برای مبارزه با جمهوری اسلامی ایران می‌دهند.

اگر شما یکی از کاربران پای کار اینترنت باشید، شاهد آن هستید که گوگل سرویس جدیدی را به عنوان گوگل پلاس وارد شبکه مجازی کرده است، با این بهانه مصاحبه کوتاهی را با "روح‌اله مؤمن نسب‌"، مدیر واحد اینترنت مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ترتیب داده‌ایم تا بیشتر از تحولات اخیر در فضای مجازی خصوصا با حضور گوگل پلاس در این عرصه مطلع شویم.

ادامه مطلب ...

هشدار مایکروسافت به کاربران

مایکروسافت: استفاده از ویندوز ایکس‌پی را هر چه سریع تر متوقف کنید.

مایکروسافت به صاحبان مشاغل و کارفرمایان توصیه کرد هر چه سریعتر استفاده از ویندوز قدیمی XP را متوقف کنند و به استفاده از سیستم عامل جدید این شرکت یعنی ویندوز 7 روی آورند.

به گزارش گرداب به نقل از آی دی جی، مایکروسافت اعلام کرد تنها تا آوریل سال 2014 از ویندوز XP پشتیبانی می کند و از این تاریخ به بعد نه وصله نرم افزاری برای این ویندوز عرضه می کند و نه ویندوز XP را به روز خواهد کرد.

"استفان روز"، مدیر واحد رسانه های اجتماعی و ارتباطات جهانی مایکروسافت در این مورد گفته است: «اگر چه ویندوز XP عملکرد خوبی داشته و با استقبال مواجه شده، اما وقت آن رسیده که این سیستم عامل محبوب هم بازنشسته و کنار گذاشته شود.»
ادامه مطلب ...

دستگیری قاتلان داداشی، قوی ترین مرد ایران و جهان در حسن آباد کرج

دستگیری قاتلان داداشی، قوی ترین مرد ایران و جهان در حسن آباد کرج


حوادث > داخلی  - سه قاتل روح الله داداشی ، قوی ترین مرد ایران و جهان در کرج دستگیر شدند.

برنا نوشت: بعد از به قتل رسیدن روح الله داداشی قوی ترین مرد ایران و جهان، کار چهره نگاری از سوی پلیس و اداره آگاهی برای شناسایی عاملان جنایت آغاز شد و در نهایت به نتیجه رسید.

شب گذشته قاتلان داداشی که 3 نفر بودند، در محله حسن آباد کرج دستگیر شدند و قرار است درباره آنها مطابق با قانون تصمیم گیری شود.

اخبار تکمیلی در این باره متعاقبا اعلام می شود.

اعلام علت مرگ قوی ترین مرد ایران و جهان توسط پزشک قانونی/چهره‌نگ

اعلام علت مرگ قوی ترین مرد ایران و جهان توسط پزشک قانونی/چهره‌نگاری از مظنونین توسط یک خبرنگار


حوادث > داخلی  - ایرنا نوشت:
داداشی در درگیری با سه جوان به قتل رسید. یک منبع آگاه گفت ' روح الله داداشی ' قوی ترین مرد ایران و جهان در درگیری با سه جوان جان خود را از دست داده است. این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود ، گفت داداشی شب گذشته به همراه یکی از دوستانش با خودروی شخصی اش از سمت شمال به جنوب در خیابان گلشهر کرج در حرکت بود که در ازدحام خودروها بین راننده یک دستگاه پراید و داداشی درگیری لفظی بوجود می آید.  وی بیان داشت : این درگیری لفظی بین روح الله داداشی و سه سرنشین خودرو پراید تا خیابان پونه کرج ادامه می یابد و در نهایت سرنشینان ، از دو خودرو پیاده شده و به درگیری فیزیکی می پردازند.  در این در گیری یکی از سرنشینان پراید چند ضربه چاقو به گردن و سینه روح الله داداشی وارد می کند و بلافاصله به همراه دو سرنشین دیگر پراید متواری می شوند.  شدت جراحات وارده به حدی بود که داداشی قبل از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهد.  روح الله داداشی چند دوره عنوان قوی ترین مرد ایران / مردان آهنین / را به خود اختصاص داد. ادامه مطلب ...

تغییر در سبک صندوق پستی ایمیل جی‌میل! + عکس

همیشه راه بهتری برای مدیریت صندوق پستی ایمیل وجود دارد؟ در حال حاضر راههای بسیار زیاد برای انجام این امر وجود دارد: بعضی‌ها خوانده شده، بعضی‌ها ستاره دار، برخی دیگر ایمیل‌های مهم خود را از بقیه ایمیل‌ها جدا می‌کنند و برخی دیگر از ایمیل‌ها دارای علامت ستاره دار هستند که برای مدیریت این  نوع ایمیل می‌توان جی‌میل را مثال زد که از ماه‌ها قبل اینکار را شروع کرد که آن هم با صندوق ورودی که ایمیل‌ها مهم را از دیگر ایمیل‌ها جدا می‌کند.

تیم جی‌میل گوگل اعلام کرد:

تا هفته‌های آینده با سبک‌های مختلفی از صندوق پستی ایمیل جی‌میل مواجه خواهید شد که می‌توانید یکی از این نوع سبک‌های مدیریتی را برگزینید تا مدیریت بهتری بر ایمیل‌های ورودی خود در جی‌میل داشته باشید .

ادامه مطلب ...

هاتمیل برای مبارزه با حملات فیشینگ گزینه My friend's been hacked

هاتمیل برای مبارزه با حملات فیشینگ گزینه My friend's been hacked! را به امکاناتش اضافه کرد


هاتمیل مایکروسافت چند سالی است که درگیر رقابت سخت و نفس گیری با سرویس هایی چون جیمیل و یاهو میل شده، اما متاسفانه علی رغم سرویس های خوبش، نتوانسته در میدان مبارزه عرض اندامی کرده و جلو بیافتد.  شاید نتوان سرویس جدید هاتمیل را با عباراتی چون خارق العاده یا زمین لرزه توصیف کرد، اما این سرویس دهنده قابلیت بسیار مفیدی را به امکاناتش اضافه کرده که باعث شناسایی اسپم هایی می شود که به ظاهر از منابع معتبر ارسال می گردند.

 

hotmail-hackingfeature.jpg

ادامه مطلب ...

چگونگی انتقال عکس ها از فیس بوک به گوگل پلاس

حتما تا الان در مورد سرویس جدید گوگل به نام گوگل پلاس چیزهایی شنیده اید و مطالبی در این باب خوانده اید. شاید خودتان هم در این شبکه اجتماعی جدید عضو باشید. بعضی ها آن را دوست دارند و بعضی ندارند. اما مهم ترین مساله در مورد عضویت در شبکه های اجتماعی جدید، تنظیمات و پر کردن پروفایل آنهاست که کمی وقت گیر و شاید حوصله سر بر باشند.

قبلا پروفایل های گوگل امکان دسترسی به آلبوم های عکس آنلاین همچون فلیکر را داشتند. اما گوگل پلاس فقط اجازه استفاده از پیکاسا را به کاربرانش می دهد.

با این اوصاف چگونه می توان عکس ها را در گوگل پلاس به راحتی به اشتراک گذاشت؟ خب باید بدانید که یک برنامه نویس خلاق، برنامه ای برای انتقال آسان عکس ها از فیس بوک به پلاس نوشته است. البته این برنامه فقط در سیستم عامل های Mac OS X یا ویندوز قابل اجرا هستند.

ادامه مطلب ...

نحوه تهیه نسخه پشتیبان ایمیل

اگر خاطرتان باشد چند ماه پیش خبری در مورد جی‌میل در همه سایت‌ها منتشر شد که اعلام کرده بود حدود ۰٫۰۲ درصد از کاربران جی‌میل اطلاعات این‌باکس خود را از دست داده‌اند. البته خوشبختانه این مساله با خوبی به پایان رسید. سرویسی که مشکل پیدا کرده بود درست شد واطلاعات همه کاربران به این‌باکس جی‌میلشان برگشت.

اما شاید بتوان این مساله را جرقه‌ای برای توجه بیشتر به امنیت ایمیل دانست.

به همین منظور در این مطلب سعی کرده‌ایم نحوه تهیه نسخه پشتیبان از ایمیل‌هایتان را با کمک نرم‌افزار Thunderbird به شما آموزش دهیم.

موارد مورد نیاز

ادامه مطلب ...