دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

ارائه خدمات گزینش بر اساس فعالیت های متقاضی استخدام در شبکه های

ارائه خدمات گزینش بر اساس فعالیت های متقاضی استخدام در شبکه های اجتماعی


کمیسیون فدرال تجارت آمریکا یا FTC که مسئولیت بررسی و تایید تمامی کالاها و محصولات شرکت ها و سازمان های مختلف جهت فروش در آمریکا را بر عهده دارد، به تازگی به شرکت Social Intelligence Corp اجازه داده که نوع جدیدی از خدمات کنترل سابقه برای استخدام را در اختیار کارفرما و شرکت های متقاضی بگذارد.

در این سرویس، شرکت Social Intelligence Corp به جستجو در مطالب، عکس ها و فیلم هایی می پردازد که شما در شبکه های اجتماعی و سایت ها منتشر کرده اید. آنگاه فایلی حاوی تمامی موارد مهم در زندگی آنلاین شما را در اختیار کارفرما قرار می دهد. 

flagrantdisplayofbombs.jpg

به عنوان مثال آنها این گزارش را برای نشان دادن وجود عادت رفتاری بالقوه ارتکاب خشونت در یک متقاضی آماده کرده اند. دلیل این مدعایشان را هم نمایش آشکار اسلحه و بمب در شبکه های اجتماعی دانسته اند. 

FTC به این شرکت اجازه داده است که هنگام تهیه گزارش، زندگی آنلاین هر فرد را تا هفت سال قبل از تاریخ آماده سازی گزارش مورد بررسی قرار دهد. شرکت Social Intelligence Corp هم اعلام کرده که فعالیت های شما در فضای آنلاین به صورت مستمر پیگیری می شوند و در صورتی که عکس یا محتوایی را از شبکه های اجتماعی پاک کنید، آن موارد از فایل گزارش شما هم حذف خواهند شد. 

این گزارش ها همچنین تمایلات نژاد پرستانه شما را هم پیگیری می کنند. به طور مثال، اینکه شما چه گروه هایی را در فیس بوک لایک کرده اید کنترل می شود. لایک کردن یا عضویت در گروهی که نشانه هایی از رفتارهای نژادپرستانه داشته باشد، در گزارش سابقه شما درج خواهد شد. 

 

البته سیستم کاری و شیوه تهیه گزارش این شرکت، هنوز ابهامات فراوانی دارد که بدون پاسخ مانده اند:

* آنها چگونه می توانند واقعی بودن یک اکانت را در فیس بوک یا دیگر شبکه های اجتماعی تشخیص دهند؟ 

* وقتی به راحتی برای بازیگران و افراد مشهور چند ده اکانت مختلف در یک شبکه اجتماعی می توان یافت، چه دلیلی وجود دارد که اکانت مشکل دار و پر دردسری توسط رقیب شما با هدف حذف تان ساخته نشود یا اینکه ما نتوانیم با یک خرابکاری عمدی آنلاین و اطلاعات دروغین، سابقه کاری یک نفر را نابود کنیم.

* آیا این نکته برای شرکت اهمیت دارد که اصلاح یک گزارش چقدر سخت است؟ و اینکه کوچکترین اشتباه در جمع آوری اطلاعات و تهیه گزارش می تواند زندگی کاری ما را به طور کلی نابود کند.

 

به نظر باید بیشتر مراقب رفتارمان در اینترنت و شبکه های اجتماعی باشیم.

توجه: یکی از راه های جالب که تهیه چنین گزارش هایی را با مشکل مواجه می کند، این است که پروفایل تان در شبکه های اجتماعی را قفل کرده و تنها به دوستان تان اجازه دیدن محتوای آن را بدهید.

منبع نگهبان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد