دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

هشدار گوگل به کاربران ایرانی در خصوص حملات SSL

گوگل دیروز در وبلاگش اعلام کرد که طبق گزارش های دریافتی و بررسی های انجام شده، طی چند روز گذشته شاهد حملات man-in-the-middle بر علیه کاربران سرویس های https گوگل، به خصوص جی میل بوده ایم. در اینگونه حملات، شخص یا اشخاصی سعی می کنند با قرار گرفتن بین کاربران و سرویس های کدگذاری شده گوگل، به اطلاعات آنها دست پیدا کنند. به نظر می رسد که بخش اصلی این حملات در ایران اتفاق افتاده است.

 

حمله کننده از یک گواهی اس اس ال جعلی  DigiNotar برای این کار استفاده کرده و سعی در اغفال کاربران داشته است. DigiNotar یک شرکت ارائه راه کارهای امنیتی و ثبت گواهی های SSL در اینترنت است.  اما خوشبختانه شرکت های گوگل و موزیلا این گواهی را در بروز رسانی مرورگرهای شان باطل کرده اند تا مشکلی برای کاربران پیش نیاید. 

 

اگر برای اینترنت گردی از کروم استفاده می کنید، در خصوص این حمله چندان نگران نباشید، زیرا کروم قادر است که به صورت خودکار گواهی های جعلی را شناسایی کرده و به شما اخطار دهد. هرچند که پیشنهاد گوگل، به روزرسانی مرورگر کروم است.

ادامه مطلب ...

هزینه ها و خسارت جرایم سایبری

هزینه های تحمیل شده به شرکت های تجاری و سازمان ها بابت نفوذ و سرقت اطلاعات به شکل صعودی و با سرعت بالایی در حال رشد است.  پیشرفت جرایم سایبری  (شامل جرایم مربوط به اینترنت یا شبکه های داخلی شرکت ها) سالانه بیش از صدها میلیارد دلارضرر برای شرکت ها و صنایع به دنبال دارد.

در نمودار زیر می توانید میزان هزینه سالانه ای را که بابت نقصان های امنیتی بر شرکت های آمریکایی تحمیل می شود، ببینید.

data-breach.gif

ادامه مطلب ...

جایزه ۴۰هزار دلاری فیس بوک برای گزارش ایرادات امنیتی

فیس بوک برای تست امنیت خود، دنیای هکرها را به چالش طلبیده است و اعلام کرده در صورتی که بتوانید به سایتش نفوذ کنید، در قبال دریافت جزئیات، به شما جایزه می دهد. این شرکت به تازگی اعلام کرده که طی ابتکاری امنیتی، به کاربران «انعام گزارش باگ» پرداخت می کند. 

این برنامه سه هفته است که آغاز شده و فیس بوک از محققین امنیتی (هکرها و کارکنان شرکت های امنیتی) دعوت کرده جزئیات هرگونه مشکل امنیتی را که در این سایت می بینند، برای فیس بوک ارسال کنند. این شرکت در قبال هر ایراد درست، حداقل ۵۰۰ دلار پرداخت می کند. البته بسته به اهمیت و میزان خطر باگ کشف شده این مبلغ افزایش می یابد. 

مدیر بخش امنیت فیس بوک می گوید که ما قبلا برای یک گزارش خوب و مهم، ۵۰۰۰ دلار پرداخت کردیم. فردی هم برای گزارش شش مورد آسیب پذیری جدی فیس بوک، ۷۰۰۰ دلار انعام دریافت کرده است.

ادامه مطلب ...

زمان مناسب جدا کردن کول دیسک از کامپیوتر چه موقع است؟

0-w400.png

حفاظت از اطلاعات ذخیره شده روی درایوهای خارجی مانند کول دیسک ها، اهمیت فراوانی دارد. تقریبا همه کاربران کامپیوتر می دانند، اگر به یک باره درایوهای خارجی را از پورت USB کامپیوتر جدا کنیم، ممکن است همه اطلاعات ذخیره شده را از دست بدهیم. همچنین این کار منجر به کوتاه شدن عمر مفید و کارایی این نوع درایوها نیز می شود.
این که بدانیم هنگام اتصال یک فلش به کامپیوتر، فقط ارتباط سخت افزاری بین آنها ایجاد نمی شود و از لحاظ نرم افزاری نیز با هم جفت می شوند، باعث می شود تا هنگام جدا کردن آنها از کامپیوتر دقت بیشتری کنیم و حوصله بیشتری به خرج دهیم.
یکی از رایج ترین و ساده ترین روش های حفظ امنیت اطلاعات درایو پیش از قطع اتصال آن از کامپیوتر، رفتن به نوار ابزار پایین صفحه ویندوز و راست کلیک کردن روی آیکون درایو خارجی و انتخاب گزینه safely to remove است. که کاربران مک و لینوکس آن را بیشتر با نام Ejecting می شناسند. اگر در این سیستم عامل ها ابزار ذخیره ای را که بر روی سیستم mount شده، بدون اجکت کردن جدا کنیم، با پیام خطایی مانند شکل زیر مواجه می شویم ادامه مطلب ...