دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

موتور جستجوی مایکروسافت با کاربر هماهنگ می‌شود

از آن‌جایی که ریاست بخش اروپایی فیس‌بوک در ایرلند قرار دارد، ایرلندی‌ها قصد دارند برای روشن شدن برخی فعالیت‌های این شبکه اجتماعی در مورد آن تحقیق کنند.
به گزارش گرداب، شبکه اجتماعی فیس بوک در روزهای اخیر با دردسرهای فراوانی روبرو شده است. پیش از این، یک کارشناس رایانه‌ای در استرالیا اعلام کرد فیس‌بوک اطلاعات ذخیره شده کاربران را نگه داری می‌کند. اکنون هیئتی عالی رتبه از ایرلند قصد دارد فعالیت این شبکه اجتماعی در این کشور را مورد تحقیق و تفحص قرار دهد.

بر اساس گزارش رویترز، با توجه به فعالیت‌های اخیر شبکه اجتماعی فیس‌بوک، هیئتی عالی رتبه به منظور حفاظت از اطلاعات کاربران ایرلندی، قصد دارد چگونگی عملکرد فیس‌بوک در خارج از آمریکا و در کشورهای اروپایی را به دقت بررسی کند.

این گروه عقیده دارد، قابلیت جدید این شبکه اجتماعی که "Frictionless sharing" نام دارد از آن‌جایی که جزئی‌ترین فعالیت‌های کاربران در فیس‌بوک را تحت نظر دارد، از اطلاعات کاربران می‌تواند سوء‌استفاده کند.

از آن‌جایی که ریاست بخش اروپایی فیس‌بوک در دوبلین، پایتخت ایرلند، قرار دارد این گروهی ایرلندی قصد دارد فعالیت‌های فیس‌بوک در اروپا را مورد مطالعه قرار دهد.

شبکه اجتماعی فیس‌بوک هنوز در برابر این اقدام ایرلندی‌ها واکنشی نشان نداده است.

منبع: برنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد