دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

نفوذ هکرهای چینی به اتاق بازرگانی آمریکا

هکرهای چینی می گویند که موفق شده اند به سرورهای اتاق بازرگانی آمریکا نفوذ کنند. طبق گزارش منتشر شده در وال استریت ژورنال مهاجمان به تمامی اطلاعات ذخیره شده بر روی سرورها (از  جمله اطلاعات سه میلیون عضو اتاق) دست پیدا کرده اند. 

در حالی که هنوز به درستی مشخص نیست که چگونه چنین نفوذ سخت و سهمگینی رخ داده است و دقیقا چه اطلاعاتی به سرقت رفته، وال استریت ژورنال می گوید این حمله احتمالا بیش از یک سال قبل اتفاق افتاده باشد و مربوط به زمانی است که جابجایی بزرگی در ۳۰۰ آدرس مهم اینترنتی اتفاق افتاد. در می ۲۰۱۰ بود که نفوذ در این سایت ها کشف و جلوی آن گرفته شد. ظاهرا اف بی آی به اتاق بازرگانی اخطار داده بوده که چینی ها اطلاعات را سرقت کرده اند. جای شگفتی هم نیست که چین می گوید که هیچ ایده ای در خصوص چگونگی وقوع این اتفاق ندارد و هیچ شواهدی برای تایید آن در اختیار ندارد و همچنین هیچ اتهامی را قبول نمی کند.

دیوید چاورن مسئول اجرایی اتاق می گوید: «چیزی که در خصوص این اتفاق غیر عادی بوده است، این است که به شکل کاملا واضحی شخصی بسیار حرفه ای مبادرت به انجام این کار کرده است. کسی که دقیقا می دانسته ما چه کسی هستیم. کسی که دقیقا افراد معینی را هدف قرار داده و از ابزار حرفه ای خاصی هم برای نفوذ و جمع آوری اطلاعات استفاده کرده است.»

اطلاعاتی که در اختیار رسانه ها قرار گرفته اذعان می دارد که در این حمله از ابزاری استفاده شده که حمله کنندگان را قادر می ساخته به جستجو بر اساس کلیدواژه های خاص در اسناد موجود در شبکه داخلی اتاق بازرگانی آمریکا بپردازند و به مواردی مانند اطلاعات مالی و بودجه ها دست پیدا کنند. البته اتاق ادعا می کند که تنها اطلاعات ۵۰ نفر از اعضا به سرقت رفته است.

lمنبع نگهبان

نظرات 1 + ارسال نظر
عاشقان ولایت شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 ب.ظ http://pnorolhoda.blogfa.com/

سلام
با اخبار سیاسی به روز هستیم منتظر حضور گرم شما هستیم نظر یادتون نره
وب خوبی دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد