دانلود آهنگ بسیار زیبای آوان بند به نام دیگر نفس نیست با بالا ترین کیفیت

Download New Music Avan Band Digar Nafas Nist

آهنگ دیگر نفس نیست آوان بند کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Digar Nafas Nist

دانلود آهنگ دیگر نفس نیست با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ دیگر نفس نیست با صدای آوان بند

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ دیگر نفس نیست آوان بند

نمی گنجد چرا در باور من

همین تقدیر تلخ بی تو بودن

تو را هر لحظه میبینم به رویا

تمام من شده از تو سرودن

ندارد تاب این رنج و جدایی

شکسته از غمت بال و پر من

چنان مرداب پیرم خشک و تشنه

تو هستی ساقه‌ ی نیلوفر من

به باد داده ای داده ای خاکستر من

گرفتی سایه ات سایه ات را از سر من

به باد داده ای داده ای خاکستر من

گرفتی سایه ات سایه ات را از سر من

نشستی بر تماشا بی تفاوت ، به خاک افتادن و فرسودن من

گرفتارم به رنجی بی نهایت ، شده افسانه ا‌ی آسودن من

گرفتارم بدین زندان غربت ، مرا یارای رفتن از قفس نیست

برای زندگی تنها و بی تو ، من آشفته را دیگر نفس نیست

به باد داده ای داده ای خاکستر من

گرفتی سایه ات سایه ات را از سر من

به باد داده ای داده ای خاکستر من

گرفتی سایه ات سایه ات را از سر من

آهنگ جدید دیگر نفس نیست آوان بند