دانلود آهنگ بسیار زیبای مهران مستی به نام وابسته ام با بالا ترین کیفیت

Download New Music Mehran Masti Vabasteam

آهنگ وابسته ام مهران مستی کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Vabasteam

دانلود آهنگ وابسته ام با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ وابسته ام با صدای مهران مستی

ترانه و موزیک: حسن اطاعتی, تنظیم: آرش مرادی فر

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ وابسته ام مهران مستی

باید تنها بشی شاید بفهمی چه دردی داره بی هم درد بودن

تو دنیایی که نامردی یه رسمه حماقت یعنی مثل مرد بودن

باید دلتنگیا راتو بگیرن باید حال دلت بدجوری بد شه

بفهمی گاهی وقتا چاره های نیست باید راه تو از بی راهه رد شه

وابسته ام به تو که دوری و مغروری و بی انصافی

به تو که آسمون و ریسمون به هم میبافی

که با من نباشی وابسته ام

وابسته ام به تو که بد شدی و رد شدی از احساسم

به تو که میدونی رو نگاه تو وسواسم

میخوای جدا شی وابسته ام میخوای جدا شی وابسته ام

من از راهی این وابستگی رو توی دنیای تو ابراز کردم

تو از هر راهی تونستی گذشتی تا خالی باشه از تو دست سردم

یه جوری که نمیشد باور من نخواستی با تو هم آهنگ باشم

چه ساده راهمون از هم جدا شد میخواستی مثل تو از سنگ باشم

وابسته ام به تو که دوری و مغروری و بی انصافی

به تو که آسمون و ریسمون به هم میبافی

که با من نباشی وابسته ام

وابسته ام به تو که بد شدی و رد شدی

از احساسم به تو که میدونی رو نگاه تو وسواسم

میخوای جدا شی وابسته ام میخوای جدا شی وابسته ام …

آهنگ وابسته ام مهران مستی