دانلود آهنگ بسیار زیبای کلمست به نام عیدونه با بالا ترین کیفیت

Download New Music Kalamast Eydooneh

آهنگ عیدونه کلمست کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Eydooneh

دانلود آهنگ عیدونه با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ عیدونه با صدای کلمست

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ عیدونه کلمست

عید اومده عید اومده باز تو خونه ها عید اومده

عید اومده عید اومده باز تو خونه ها عید اومده

امشب امشب شب عیده خنده سر کن

از پنجره شادی رو خبر کن

یا یه سر به رفیق و آشنا زن

یا از شوق بهار برو و سفر کن

عیدی بده بچه هارو یالله

اگه خوشتیپ شدم بگو ماشالله

هرکی عیدی از شما بگیره

مثل اسفند میشه و میپره بالا ، امسال دور از غم پارسال

افسوس پیارسال و فلان پولو فلان مال

بیا خوشگل و خوشحال تو این چند روز نوروز

رها کن غم دیروز به قول حاجی فیروز

ارباب خودم سرتو بالا کن ، ارباب خودم یه نگاه به ماکن

ارباب خودم سرت سلامت ، ارباب خودم اخماتو واکن

آهنگ عیدونه کلمست