دانلود آهنگ بسیار زیبای اشکین ۰۰۹۸ به نام آره آره با بالا ترین کیفیت

Download New Music Ashkin 0098 Are Are

دانلود آهنگ آره آره اشکین 0098 کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Are Are

دانلود آهنگ آره آره با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ آره آره با صدای اشکین ۰۰۹۸

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ آره آره اشکین ۰۰۹۸

اشکین ملودی بیا

آقایون خانوما هرجا که هستید فقط قرش بدید!

آخه کی دلش میاد ولت کنه

تورو از دست بده دو دلت کنه

آخه کی پیدا میشه تورو نخواد

هرجا رفتی پا به پا نیاد

آخه کی گفته که دوست ندارم

زبونشو زیر ساطور میذارم

آخه کی میدونه حس من چیه

من فقط میخوام که فریاد بزنم

قد بلنده لونده زرنگه

آره آره

سر به زیره بی نظیر عشق قشنگه

آره آره

وقتی نیستش میشم نئشه و پاره

آره آره
وقتی میره دل میشه تیکه و پاره

آره آره
آره آره

مگه عاشقت شدم گناه کردم

کاش نمیدیدمت اشتباه کردم

اگه پاش بیوفته منم بلدم

تورو بازی بدم اینم سندم

منو دست به سر نکن

داره از چشات آتیش میبارد

تو مثه یه حس تازه میمونی

من تو دستتم داری خوب میرونی

قد بلنده لونده زرنگه

آره آره

سر به زیره بی نظیر عشق قشنگه

آره آره

وقتی نیستش میشم نئشه و پاره

آره آره

وقتی میره دل میشه تیکه و پاره

آره آره

آره آره

قد بلنده لونده زرنگه

آره آره

سر به زیره بی نظیر عشق قشنگه

آره آره

وقتی نیستش میشم نئشه و پاره

آره آره

وقتی میره دل میشه تیکه و پاره

آره آره
آره آره

آهنگ آره آره اشکین ۰۰۹۸