دانلود آهنگ بسیار زیبای ادی عطار به نام رد پا با بالا ترین کیفیت

Download New Music Eddie Attar Rade Pa

آهنگ رد پا ادی عطار کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Rade Pa

دانلود آهنگ رد پا با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ رد پا با صدای ادی عطار

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ رد پا ادی عطار

من جوری میرم که رد پا جا نذارم

جوری که تو یکی نتونی بیای دنبالم

من جوری میرم که رد پا جا نزارم

جوری که تو یکی نتونی بیای دنبالم

اینا همش خاطره‌ست

میخوام از اینجا برم

گذشتم اون که گذشت

نمیخوام یادش کنم ، اصلا تو کی بودی و

هوامو تلخ کردی و به جز شکستن من

چیزی بلد نیستی و من جوری میرم که رد پا جا نذارم

جوری که تو یکی نتونی بیای دنبالم

من جوری میرم که رد پا جا نزارم

جوری که تو یکی نتونی بیای دنبالم

یه حسی هست که اصلا نمیزاره بمونم

یه حالی دارم انگار همیشه دیوونم

به چی خوش باشه دلم میگیری تو حال منو

به دل نمیشینی اصلا انگار نمیشناسم تو رو

رفتم با خودم بردم هرچی حس بود

بین ما دو تا فقط یه هوس بود

اون روزی که تسلیم سرنوشت شی

تازه میفهمی تنهایی یعنی چی

من جوری میرم که رد پا جا نذارم

جوری که تو یکی نتونی بیای دنبالم

من جوری میرم که رد پا جا نزارم

جوری که تو یکی نتونی بیای دنبالم

آهنگ رد پا ادی عطار