دانلود آهنگ بسیار زیبای ماکان بند به نام برو دارمت با بالا ترین کیفیت

Download New Music Macan Band Boro Daramet

آهنگ برو دارمت ماکان بند کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Boro Daramet

دانلود آهنگ برو دارمت با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ برو دارمت با صدای ماکان بند

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ برو دارمت ماکان بند

چرا غم داره چشات یه دنیا حرف داره نگات

وقتی حالت بده میزنه به سرم که همه ی غماتو بخرم

برو دارمت تنها نمیذارمت الکی نیست

عاشقت شدم و تا زنده ام هواتو دارم

برو دارمت تنها نمیذارمت

این دل حالیش نیست حالیش نیست نبینه خندتو

این دل حالیش نیست دلخور باشی سر کج کنی تو

این دل حالیش نیست حالیش نیست نبینه خندتو

این دل حالیش نیست دلخور باشی سر کج کنی تو

تو میدونی که عاشقت شدم و عشق من به تو که نیست که الکی

میدونم اینو با تو میمونمو آخه تو خیلی با نمکی

نیست هیچ جای دنیا که مثل تو مزه میده من در میارم حرصتو

چیکار کنم آخر من از دست تو دنیارو گشتم من ندیدم مثل تو

این دل حالیش نیست حالیش نیست نبینه خندتو

این دل حالیش نیست دلخور باشی سر کج کنی تو

این دل حالیش نیست حالیش نیست نبینه خندتو

این دل حالیش نیست دلخور باشی سر کج کنی تو

آهنگ برو دارمت ماکان بند