دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

شیوه بازیابی رمزعبور اکانت آی تیونز

آی تیونز (iTunes) برای هر علاقه مند به موسیقی ابزار بسیار مفیدی به شمار می رود. حتی اگر از ابزار هایی مثل iPod استفاده نکنید، باز هم آی تیونز برای جمع آوری آرشیو بزرگی از آهنگ های قانونی و با قیمت کم، کار ساز است. البته مشخص است که شما باید برای استفاده از فروشگاه آی تیونز، اکانتی معتبر داشته باشید و یا از اکانت اپل خود برای ورود به آن استفاده کنید. اما در صورت فراموشی رمزعبور و نام کاربری اکانت خود چه باید بکنید؟ در آی تیونز، نام کاربری شما، آدرس ایمیل شما است. اما رمزعبور چیزی است که باید آن را به یاد داشته باشید.
اگر زمانی پیش آمد که رمزعبور آی تیونز خود را از یاد بردید، این پروسه کوتاه و آسان اما کاربردی را دنبال کنید.
 
مراجعه به منوی ریکاوری:
اگر رمزعبور آی تیونز را فراموش کردید، دستپاچه نشوید و با خواندن این راهنما، به آسانی رمزعبور خود را بازگردانید.  ابتدا برنامه iTunes را روی سیستم تان باز کنید. آنگاه گزینه Store را انتخاب کنید.

forget_password_itunes_negahbaan.jpg

در این صفحه نیاز است که نام کاربری اکانت خود را وارد نمایید. همانطور که قبلا گفتیم، در آی تیونز، نام کاربری همان آدرس ایمیلی است که با آن ثبت نام کرده اید. پس اگر ایمیل خود را به یاد داشته باشید، می توانید رمزعبور خود را Reset کنید و آی تیونز یک لینک برای انتخاب رمزعبور جدید برای شما ایمیل می کند . به ایمیل خود وارد شده و روی لینک مربوطه کلیک کنید.

این کار باعث می شود که رمزعبور شما به عبارت دیگری تغییر کند. از  رمزعبور جدید برای ورود به اکانت آی تیونز خود استفاده کنید. اطلاعات خود و رمزعبورتان را به چیزی که بتوانید به خاطر بسپارید، تغییر دهید.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید و یا به هر ترتیبی، نمی خواهید از فرایند بالا استفاده کنید، باید به سوال امنیتی جواب دهید. سوال امنیتی همان سوالی است که در هنگام ایجاد اکانت خود آن را انتخاب کرده بوده اید. چیزی مانند روز تولد، یا نام اولین معلم یا هر چیز دیگر..... امیدواریم که بتوانید سوال امنیتی خود را به یاد آورید و به این وسیله به رمزعبور خود دسترسی پیدا کنید.
در پایان اگر قادر به انجام دادن هیچ کدام از راه های بالا نبودید، دو راه دیگر دارید:

۱- می توانید با تیم پشتیبانی آی تیونز اپل تماس بگیرید و با دادن اطلاعاتی از اکانت خود، امیدوار باشید که آن ها بتوانند شما را در یافتن رمزعبورتان یاری دهند!
۲-  می توانید از داشتن اکانت فعلی خود صرف نظر کرده، آن را به فراموشی سپرده و اکانت جدیدی درست کنید.

سخن آخر:
امیدوار هستیم که هیچ گاه رمزعبور آی تیونز یا هر اکانت دیگری را فراموش نکنید و اگر هم کردید، این راهنما برای شما مفید واقع شده باشد. سعی کنید در رمزعبورتان شرایط خاصی را در نظر بگیرید که هم قادر باشید که آن را به یاد آورید و هم دیگران نتوانند آن را حدس بزنند.
روز تولد، نام خانوادگی، نام دوستان و ..... از بدترین رمزعبور ها و رمزعبور هایی مثل: NegaH%20Baan242 بهترین و امن ترین رمزعبور ها می باشند. البته اگر بتوانید آن را به خاطر بسپارید.


منبع:نگهبان

نظرات 1 + ارسال نظر
غوغا یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:58 ب.ظ

سلام
ممنون که سر زدی
یه چندتا از مطالب وبت رو خوندم. عالیه
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد