دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

جستجوی حرفه ای در موتور جستجوی بینگ!

شاید شما هم از استفاده کنندگان کدهای مخفی در جستجوگر گوگل باشید. این کدها کار جستجو را در بسیاری از موارد ساده‌تر و نتایج بهتری ارائه می‌دهند. مثلا برای جستجوی فایل‌های خاص می‌توان از اینگونه کدها استفاده کرد و یا در یک سایت بخصوص مطالبی را جستجو کنیم و… کاربران حرفه‌ای‌تر برای جستجوی خواسته‌هایشان از چندین موتور جستجو استفاده می‌کنند اما ممکن است با استفاده از موتور جستجوی بینگ برای استفاده از اینگونه کدها ناامید شده باشید! مقاله امروز کدهایی که می‌توان در موتور جستجوی قدرتمند بینگ استفاده کرد را معرفی خواهد کرد. این کدها به تازگی توسط شرکت مایکروسافت معرفی شده‌اند:
 
Contains
با استفاده از Contains می‌توانید انواع مختلف فایل‌ها را جستجو کنید. این کد زمانی که به دنبال فایل خاصی مانند PDFها یا فایل‌های ورد هستید می‌تواند کمک خوبی باشد! نمونه زیر جستجویی است برای جستجوی واژه «هک» در بازه فایل‌های pdf:
“hack”contains:pdf
 
کار بسیار جالبی انجام می‌دهد! شما با استفاده از این کد می‌توانید مشخص کنید واژگانی که برای جستجو نوشته‌اید حداکثر چند کلمه از هم فاصله داشته باشند! مثلا کد زیر کلمات مایکل جکسون و moonwalk را جستجو کرده بصورتی که حداکثر فاصله این دو کلمه در جستجوها ۵ کلمه باشد:
“michael jackson” near:5 moonwalk
 

IP
برای جستجوی سایت‌هایی که از هاست آی‌پی یکتا استفاده می‌کنند استفاده می‌کند. مثلا کد زیر سایت‌هایی را که در آی‌پی ۲۰۹٫۱۹۰٫۲۴٫۹ به ثبت رسیده‌اند را جستجو می‌کند:
ip:209.190.24.9
 
Loc
جستجورا بر اساس کشورها انجام می‌دهد، برای مثال جستجوی زیر موزیک را از کشور هند برمی‌گرداند:
music loc:in
 
خوانندگان گرامی مجله اینترنتی نودایران لطفا کدهای معرفی شده را تست و نتایج را با ما در میان بگذارید. این کدها توسط موتورجستجوی بینگ معرفی شده است اما احتمال می‌رود در اوایل کار نتایج دقیقی نمایش ندهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد