دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

۲۰ برنامه امنیتی برتر ویژه آندروید

سیستم عامل آندروید امکان استفاده از قابلیت های چند وظیفه ای (multi tasking) گسترده تری نسبت به دیگر سیستم عامل های محبوب گوشی های هوشمند را به کاربر می دهد. در نتیجه دستگاه های مجهز به آندروید قادر به پشتیبانی از طیف گسترده ای از قابلیت های امنیتی تلفن همراه هستند که در پس زمینه و به شیوه ای مداوم و بی توقف اجرا می شوند، مانند پشتیبان گیری خودکار از داده های حیاتی ذخیره شده و اسکن داده ها برای کشف ویروس ها یا موارد مشکوک.
با وجود این، یادآوری این موارد ارزشمند است که ضروری ترین اقدامات احتیاطی امنیتی برای دستگاه آندروید شما، مانند محافظت از دستگاه با رمزعبور و تنظیم قفل خودکار صفحه نمایش پس از مدت زمان مشخص، نیازمند نصب برنامه خاصی نیست - هر دوی این امکانات را می توان از بخش تنظیمات (Settings) و گزینه (Location & Security) تنظیم کرد.
با ورود نگارش ۲.۲ آندروید، دستگاه های مجهز به این نسخه از آندروید هم اکنون چندین گزینه برای باز کردن قفل صفحه نمایش از جمله رمزعبور عددی انتخابی توسط کاربر و رمزعبور با الگوی گرافیکی ارائه می کنند (که این مورد آخر، با توجه به تحقیقاتی که محققان دانشگاه پنسیلوانیا انجام داده اند، گویا چندان امن نیست.)
اگر می خواهید در حفاظت از تلفن همراه آندرویدی خود یک قدم جلوتر بروید، برنامه هایی مانند


‏ App Protector Pro

(به قیمت ۱.۹۹ دلار)،

‏Carrot App Lock Pro

(۱.۵۰ دلار)،

‏Seal

(۲.۱۹ یورو) و

‏Android Protector

(رایگان) به شما اجازه می دهند تا با رمزگذاری جداگانه موبایل و برنامه های آن، به محافظت از دستگاه و اطلاعات شخصی خود بپردازید.
با توجه به تعداد رو به رشد برنامه های کاربردی ارائه شده در فروشگاه اینترنتی برنامه های کاربردی آندروید، آنچه در ادامه مطرح می شود قطعا لیست جامعی نیست. اما با این هدف این برنامه ها را معرفی کرده ایم که به شما ایده خوبی درباره برخی از گزینه های موجود و در دسترس می دهد. همچنین اطلاعات تکمیلی در مورد هر کدام و لینک دانلود آنها را در اختیارتان می گذاریم.

بدافزارها و محافظت در برابر سرقت اطلاعات
در اغلب موارد، لازم نیست که به دنبال راه حل های جداگانه ای برای برنامه آنتی ویروس و برنامه ویژه محافظت از سرقت اطلاعات باشید. زیرا توسعه دهندگان مختلف طیف گسترده ای از ویژگی های امنیتی در هر کدام از برنامه های اندرویدی خود ارائه داده اند. هر محصول تنها امکانات کمی کمتر یا بیشتر از برنامه دیگر ارائه می کند و بهتر است در خاطر داشته باشید که از آنجا که تمام این برنامه ها نسبتا جدید هستند، مجموعه ویژگی ها و امکانات آنها به احتمال زیاد با گذشت زمان و ارائه ویرایش های بعدی تکامل خواهد یافت.

بسته امنیتی Lookout (رایگان) محافظت آنتی ویروسی، قابلیت های پشتیبان گیری اطلاعات (از مخاطبین تماس، عکس ها، ویدیو ، ایمیل و پیام های متنی) و نشانگر محل فعلی دستگاه در زمان سرقت تلفن همراه را در اختیارتان می گذارد. از دیگر امکانات می توان به درآوردن صدای زنگ هشدار دستگاه، و یا پاک کردن تمام اطلاعات روی دستگاه از راه دور اشاره کرد. تمام این قابلیت های برنامه را می توانید از راه دور و از طریق وب سایت شرکت سازنده برای برنامه تنظیم کنید.

lookout.jpeg

به نظر می رسد در این مرحله، Lookout یکی از کامل ترین گزینه های در دسترس برای نیل به مقصود ما باشد. هر چند که بی عیب نیست، فرض کنیم عملکرد رقبای این برنامه به احتمال زیاد با گذشت زمان رشد خواهد کرد و به پای این برنامه یا حتی فراتر از آن خواهید رسید.

برنامه بعدی که به شما معرفی می کنیم محصولی از شرکت SMobile Systems با نام برنامه Security Shield (به قیمت ۲۹.۹۹ دلار) است، که از امکاناتی همچون آنتی ویروس، محل یاب دستگاه گم/سرقت شده، قابلیت قفل کردن دستگاه از راه دور و خاموش کردن امنیتی دستگاه از راه دور بهره می برد. برای کاربران ویژه و حرفه ای تر، شرکت SMobile همچنین طیف وسیعی از برنامه های مدیریت تلفن همراه برای سیتم عامل های مختلفی از جمله آندروید، ویندوز موبایل، سیمبیان سری 60 و گوشی های بلک بری ارائه داده است.

برنامه بعدی WaveSecure ( حق شارژ ۱۹.۹ دلار سالانه) است، که به تازگی شرکت سازنده اش توسط شرکت مک آفی خریداری شده. این برنامه محافظت آنتی ویروسی را ارائه نمی دهد ، هر چند قابلیت پشتیبان گیری و بازیابی و همچنین توانایی محل یابی، قفل و یا خاموش کردن دستگاه از راه دور را به کاربر ارائه می کند. وقتی که کاربری تصمیم به قفل تلفن همراه سرقت/گم شده خود از راه دور بگیرد، برنامه همچنین می تواند پیام دلخواهی نمایش دهد. مانند شماره تلفنی از شما برای تماس گرفتن یابنده در صورتی که دستگاه گم شده شما پیدا شود.

محصول کاربردی شرکت DroidSecurity با نام antivirus (نسخه رایگان) و نرم افزار حرفه ای تر با نام antivirus Pro (۹.۹۹ دلار) قابلیت هایی چون اجرای ویروس اسکن در پس زمینه را برای کاربر به ارمغان می آورد. در حالی که افزونه اختیاری Findr برای مرورگر کروم (رایگان) امکان تعیین موقعیت دستگاه شما با استفاده از جی پی اس را به امکانات برنامه می افزاید و امکان قفل و یا پاک کردن تمام داده ها روی تلفن همراه شما را از راه دور فراهم می کند.
به هر حال فضا برای طراحی و انتشار این قبیل برنامه ها بسیار مستعد است و باید برنامه های ارائه شده را به طور مداوم رصد کرد. عرضه برنامه های امنیتی برای آندروید در حال رشد است. همچنین راه حل های جدیدی بسیاری هم از جمله Mobile Defense (برنامه منبع بسته در نگارش بتا)AppScan (رایگان) و نسخه ویژه نورتون برای آندروید با نام Norton Smartphone Security for Android (رایگان) هنوز در مراحل آزمایشی بتا هستند.

مدیریت رمزهای عبور
برای مدیریت تمامی رمزهای عبور شما به صورت یکجا، LastPass (با حق شارژ سالانه ۱۲ دلار ) برنامه ویژه آندروید، همراه با افزونه مرورگر وب رایانه مانند فایرفاکس، سافاری، کروم و اینترنت اکسپلورر را ارائه می کند. برنامه از یک رمزعبور اصلی یا (master password) به انتخاب کاربر برای دسترسی به مخزن رمزهای عبور ذخیره شده مبتنی بر محاسبات ابری استفاده می کند. برنامه و افزونه می توانند پس از وارد کردن رمزعبور اصلی کلیه رمزهای عبور را برای شما به صورت خودکار در هنگام وارد شدن به حساب کاربری خود در سایتهای مختلف پر کنند. در هنگام استفاده از مرورگر وب کامپیوتر و هم در موقع استفاده از گوشی های هوشمند آندروید دار رمزهای عبور به سادگی در دسترس شما خواهند بود.

برنامه مستقل بعدی با نام SplashID (۹.۹۵ دلار) برنامه مدیریت رمزعبوری است که می تواند برای ذخیره کردن رمزهای عبور، کارت های اعتباری، پین کدها و موارد دیگر در دستگاه های آندروید مورد استفاده قرار می گیرد و کدهای ذخیره شده را با شیوه رمزگذاری ۲۵۶ - بیتی Blowfish رمزنگاری می کند که از امنیت بالایی برخوردار است. نرم افزار دسکتاپی اختیاری (۱۹.۹۵ دلار) را هم می توان برای همگام سازی داده های موبایل با یک کامپیوتر استفاده کرد. همانند LastPass، این برنامه ویژه آندروید را نیز می توان برای پر کردن رمزهای عبور ذخیره شده سایت ها در هنگام وب گردی با مرورگر اختصاصی موبایل خود مورد استفاده قرار دهید.

به همین ترتیب، برنامه Keeper محصول Callpod (۲۹.۹۹دلار سالانه) قابلیت های رمزنگاری در سطح کاربردهای نظامی همراه با پشتیبان گیری اطلاعات در فضای ابری و همچنین همسان سازی اطلاعات به شکل بی سیم با نرم افزار دسکتاپی ارائه شده شرکت را برای کاربران خود به ارمغان می آورد. در نهایت، LastPass ، SplashID و Keeper به اندازه کافی با هم مشابهت دارند که دانلود نسخه آزمایشی رایگان از هر کدام برای تصمیم گیری و انتخاب بهترین رابط کاربری قبل از خریداری نسخه کامل ارزشش را داشته باشد.

جایگزین دیگر، چیزی نیست جز گزینه بسیار ارزان تر و کاملا کاربردی تر KeePassDroid (رایگان)، که راه حل بازمتن مدیریت رمزعبور KeePass برای سیستم عامل آندروید است، که از برنامه رایگان DropBox برای همگام سازی داده های ذخیره شده بهره می جوید.
و در حالی که برنامه های امنیتی مورد توصیه خود را در بالا ذکر کردیم ، بسیاری برنامه های جدید نیز در حال حاضر در مراحل تست بتا به سر می برند. از جمله برنامه ویژه آندروید برای مدیریت رمز عبور محبوب 1Password که از سوی شرکت Agile Web Solution پیش از این برای مک ارائه شده بود.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد