دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

افزایش امنیت فیس بوک با تایید ورود اس ام اسی (با پشتیبانی از شبک

افزایش امنیت فیس بوک با تایید ورود اس ام اسی (با پشتیبانی از شبکه موبایل ایران)


در ادامه مسیر تلاش برای افزایش امنیت اکانت کاربران، فیس بوک قابلیت جدیدی را رونمایی کرد که از تاییدیه اس ام اسی برای جلوگیری از ورودهای غیر مجاز استفاده می کند.

fb-login-approvals-1.jpg

تایید لاگین بسیار ساده انجام می شود: هنگام ورود به اکانت فیس بوک تان با یک کامپیوتر جدید، سایت برای تان یک پیامک حاوی کد دسترسی ارسال می کند. کادری هم در صفحه لاگین در اختیارتان قرار می گیرد، که باید کد دریافتی توسط اس ام اس را تایپ کنید تا بتوانید وارد حساب فیس بوک تان شوید.

 

بعد از اینکه یک بار این مراحل را پشت سر گذاشتید، می توانید آن کامپیوتر را به عنوان سیستم امن یا Trusted device به فیس بوک معرفی کنید، تا در دفعات بعدی مرحله تاییدیه پیامکی را از شما درخواست نکند. اگر هم که تلفن تان را گم کردید، می توانید از این کامپیوترهای امن وارد اکانت فیس بوک تان شده و شماره جدیدی را به سایت برای ارسال اس ام اس معرفی کنید.

 

این شیوه لاگین هم اکنون جزو امکانات اختیاری فیس بوک از طریق صفحه Settings در دسترس است و می توانید آن را فعال کنید. جالب اینکه سیستم لاگین اس ام اسی در ایران هم قابل استفاده است.

برای فعال سازی این امکان مسیر زیر را دنبال کنید :

 

Account > Account Settings > Settings > 
Account Security > Login Approvals

 

هر چه کاربران اطلاعات مهمتری را در صفحه فیس بوک خود به اشتراک بگذارند، این سایت هم باید تلاش خود را برای افزایش ارتفاع دیوارهای امنیتی اش بیشتر کند. همه این کارهای فیس بوک هم برای متوقف کردن حملات فیشینگ و رخنه های کلیک دزدی  انجام می گیرد، که روز به روز افزایش یافته و کاربران را تهدید می کند. 

 

راهنمای تصویری فعال سازی:

در تست نگهبان، این سیستم به خوبی با شماره های ایرانسل کار کرد. اما آزمایش با شماره همراه اول پاسخی در بر نداشت. بعد از درخواست کد اولیه، اس ام اسی با نام FACEBOOK دریافت می کنید که حاوی کد فعال سازی و لینک فعال سازی است.

برای ورود شماره باید ابتدا کشور ایران را از لیست انتخاب کنید. آنگاه شماره تان را با فرمت 9351111111 در کادر مربوطه وارد کنید. توجه داشته باشید که صفر اول شماره یا کد بین المللی ایران (۰۰۹۸ یا ۹۸+) نباید تایپ شوند.

fb-login-approvals-2.jpg

facebook1_0.jpg


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد